Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Krośnie Odrzańskim
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Sekretariat Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
Data udostępnienia: 2022-06-30
Ogłoszono dnia: 2022-06-30
Termin składania dokumentów: 2022-07-11 08:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2022
Zlecający: Dyrektor Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Krośnie Odrzańskim
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie - co najmniej, studia wyższe pierwszego stopnia (preferowane -kierunek administracyjno-biurowy, zarządzanie, kadry).
- Co najmniej 2-letni staż pracy (niewymagany w przypadku posiadania wykształcenia wyższego drugiego stopnia).
- Biegła znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (MS Word, MS Excel, Power Point).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ww. ustawy.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej.
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych: ksero, drukarki, komputera, obsługa poczty elektronicznej.
Osoby, które nie spełniają wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów: ustawy o systemie oświaty, ustawy Karty Nauczyciela, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy Kodeksu Pracy oraz innych związanych z systemem oświaty.
- Znajomość zagadnień związanych z Instrukcją Kancelaryjną.
- Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania przepisów prawa w praktyce.
- Znajomość zagadnień z zakresu pracy administracyjno-organizacyjnej Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej (staż, wolontariat).
- Znajomość zagadnień związanych z Systemem Informacji Oświatowej.
- Umiejętność posługiwania się programem komputerowym Poradnia P-P firmy Progman, kadrowym i inwentarzowym.
- Samodzielność, staranność, rzetelność, obowiązkowość, dyspozycyjność.
- Umiejętność działania w zespole i w sytuacjach stresowych.
- Dobry kontakt z klientem poradni: rodzicem, uczniem, nauczycielem, instytucjami współpracującymi.
Predyspozycje osobowościowe wymagane:
- Kreatywność, zaangażowanie w pracy, własna inicjatywa.
- Odpowiedzialność w zakresie wykonywanych obowiązków służbowych, rzetelność, sumienność, samodzielność, dokładność, dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia w realizowanych zadaniach.
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista w kontaktach personalnych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kompleksowa obsługa sekretariatu:
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- koordynowanie obiegu i ewidencji dokumentów,
- sporządzanie i wydawanie opinii i orzeczeń oraz innych dokumentów,
- przygotowywanie pism i dokumentacji biurowej,
- prowadzenie dokumentacji wynikającej z instrukcji kancelaryjnej,
- obsługa poczty elektronicznej, kserokopiarki, oraz centralki telefonicznej,
- obsługa programów komputerowych niezbędnych w placówce,
- rejestracja dzieci zgłoszonych do poradni z wykorzystaniem programu komputerowego,
- zakładanie Kart Indywidualnych dzieci,
- dokumentowanie w programie komputerowym form udzielanej pomocy przez poszczególnych pracowników,
- zastępowanie pracowników administracyjnych Poradni w razie ich nieobecności,
- wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora, wicedyrektora lub innych osób działających z upoważnienia dyrektora, a dotyczące funkcjonowania placówki.
- kompleksowe prowadzenie dokumentacji merytorycznej poradni:
- prowadzenie ksiąg poradni wynikających z rozporządzeń prawnych,
- obsługa zespołu orzekającego,
- prowadzenie sprawozdawczości statystycznej.
- współpraca z księgowością poradni:
- przygotowywanie rachunków,
- uzgodnienia finansowe,
- sporządzanie zestawień finansowych,
- prowadzenie rejestrów finansowych.
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz prowadzenie ewidencji ilościowej,
- prowadzenie kadr poradni,
- archiwizowanie dokumentacji poradni,
- inne obowiązki związane z bieżącym funkcjonowaniem placówki.
- przyjmowanie interesantów oraz obsługa narad, konferencji,
- notowanie terminów załatwianych spraw i spotkań,
- łączenie rozmów telefonicznych,
- dbanie o estetykę sekretariatu i placówki,
- inne zlecone przez dyrektora.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- stały czas pracy, przeciętnie w pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu ustalonego w jednostce, obowiązki wykonywane w budynku poradni II pięto,
- wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego lub laptopa oraz urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, a także urządzeń biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,
- kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z instytucjami.
- praca w sekretariacie poradni od 01.09.2022r.
- praca przy monitorze i urządzeniach biurowych.
- forma zatrudnienia: umowa o pracę z tym, że pierwsza na okres 6 miesięcy.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- Curriculum vitae
- Oryginał kwestionariusza osobowego
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
- Kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – załącznik nr 3 do ogłoszenia.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych- załącznik nr 3 do ogłoszenia.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- załącznik nr 3 do ogłoszenia.
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska- załącznik nr 3 do ogłoszenia.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych –(Dz. U. z 2019 r poz. 1781) - załącznik nr 1 do ogłoszenia.
- Oświadczenie o dobrowolności podania danych osobowych- załącznik nr 2 do ogłoszenia.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne, tj.: list motywacyjny należy opatrzyć klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Starostwo Powiatowe z siedzibą w Krośnie Odrzańskim w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530)”.
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Uwaga: w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego oraz skierowany zostanie przez pracodawcę na wstępne badania lekarskie do wskazanego lekarza medycyny pracy. Zobowiązany będzie także do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-07-11 08:00:00
b. Sposób:
a. Termin:
2022- 07-11 do godz. 8:00
Aplikacje, które wpłyną do Poradni po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
b. Miejsce i sposób:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- w sekretariacie Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Krośnie Odrzańskim, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, 66-600 Krosno Odrzański ulica Piastów 10B.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane. Aplikujący może odebrać je osobiście w sekretariacie okresie do 30 dni po ogłoszeniu ostatecznych wyników rekrutacji.
2. Na kopercie należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze referenta” oraz nazwisko i imię, adres i telefoniczny numer kontaktowy kandydata.
3. Złożone dokumenty będą badane pod względem wymagań formalnych. Oferty nie spełniające kryteriów wyszczególnionych w ogłoszeniu lub wpłyną po określonym terminie nie będą poddawane dalszemu postępowaniu.
4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
5. Rozmowy kwalifikacyjne przeprowadzi komisja powołana przez dyrektora Poradni.
6. Z przeprowadzonego naboru komisja sporządza protokół zawierający:
- skład komisji, daty i miejsce posiedzeń,
- wykaz nadesłanych przez kandydatów ofert, w tym informacje o ofertach spełniających kryteria,
- informacje z przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych,
- nazwisko i imię wyłonionego kandydata,
- uzasadnienie wyboru,
- podpisy członków komisji.
7. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: https:bip.ppp.powiatkrosnienski.pl oraz na tablicy informacyjnej poradni.
8. Po zakończeniu postępowania dyrektor Poradni dokona zatrudnienia wyłonionego w wyniku naboru kandydata zgodnie z wymaganymi przepisami prawa pracy i powyższą ofertą.
9. Zatrudnienie nastąpi z dniem 01.09.2022 r.
VII. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w poradni w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.