ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Sekretariat Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej

Data udostępnienia: 2022-06-30

Ogłoszono dnia: 2022-06-30

Termin składania dokumentów: 2022-07-11 08:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2022

Zlecający: Dyrektor Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Krośnie Odrzańskim

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie - co najmniej, studia wyższe pierwszego stopnia (preferowane -kierunek administracyjno-biurowy, zarządzanie, kadry).
  2. Co najmniej 2-letni staż pracy (niewymagany w przypadku posiadania wykształcenia wyższego drugiego stopnia).
  3. Biegła znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (MS Word, MS Excel, Power Point).
  4. Posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ww. ustawy.
  5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej.
  9. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych:  ksero, drukarki, komputera, obsługa poczty elektronicznej.
Osoby, które nie spełniają wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość przepisów: ustawy o systemie oświaty, ustawy Karty Nauczyciela, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy Kodeksu Pracy oraz innych związanych z systemem oświaty.
  2. Znajomość  zagadnień  związanych z Instrukcją Kancelaryjną.
  3. Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania przepisów prawa w praktyce.
  4. Znajomość  zagadnień  z zakresu  pracy administracyjno-organizacyjnej Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej  (staż, wolontariat).
  5. Znajomość zagadnień związanych  z  Systemem  Informacji Oświatowej.
  6. Umiejętność posługiwania się programem komputerowym Poradnia P-P firmy Progman, kadrowym i inwentarzowym.
  7. Samodzielność, staranność, rzetelność, obowiązkowość, dyspozycyjność.
  8. Umiejętność działania w zespole i w sytuacjach stresowych.
  9. Dobry kontakt z klientem poradni: rodzicem, uczniem, nauczycielem,   instytucjami współpracującymi.
Predyspozycje osobowościowe wymagane:
 
  • Kreatywność, zaangażowanie w pracy, własna inicjatywa.
  • Odpowiedzialność w zakresie wykonywanych obowiązków służbowych, rzetelność, sumienność, samodzielność, dokładność, dobra organizacja pracy, umiejętność  analitycznego myślenia  w  realizowanych zadaniach.
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista w kontaktach personalnych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 
 
 
  1. kompleksowa obsługa sekretariatu:
    • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
    • koordynowanie obiegu i ewidencji dokumentów,
    • sporządzanie  i wydawanie  opinii i orzeczeń oraz innych dokumentów,
    • przygotowywanie pism i dokumentacji biurowej,
    • prowadzenie dokumentacji wynikającej z instrukcji kancelaryjnej,
    • obsługa poczty elektronicznej, kserokopiarki, oraz centralki telefonicznej,
    • obsługa programów komputerowych niezbędnych w placówce,
    • rejestracja dzieci zgłoszonych do poradni z wykorzystaniem programu komputerowego,
    • zakładanie Kart Indywidualnych dzieci,
    • dokumentowanie w programie komputerowym form udzielanej pomocy przez poszczególnych pracowników,
    • zastępowanie pracowników administracyjnych Poradni w razie ich nieobecności,
    • wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora, wicedyrektora lub innych osób działających z upoważnienia dyrektora, a dotyczące funkcjonowania placówki.
  2.  kompleksowe prowadzenie dokumentacji merytorycznej poradni:
    • prowadzenie ksiąg poradni wynikających z rozporządzeń prawnych,
    • obsługa zespołu orzekającego,
    • prowadzenie sprawozdawczości statystycznej.
  3. współpraca z księgowością poradni:
    • przygotowywanie rachunków,
    •  uzgodnienia finansowe,
    • sporządzanie zestawień finansowych,
    • prowadzenie rejestrów finansowych.
  4. prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz prowadzenie ewidencji ilościowej,
  5. prowadzenie kadr poradni,
  6. archiwizowanie dokumentacji poradni,
  7. inne obowiązki związane z bieżącym funkcjonowaniem placówki.
  • przyjmowanie interesantów oraz obsługa narad, konferencji,
  • notowanie terminów załatwianych spraw i spotkań,
  • łączenie rozmów telefonicznych,
  • dbanie o estetykę sekretariatu i placówki,
  • inne zlecone przez dyrektora.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • stały czas pracy,  przeciętnie w pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu ustalonego w jednostce, obowiązki wykonywane w budynku poradni II pięto,
  • wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego lub laptopa oraz urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, a także urządzeń biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,
  • kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z instytucjami.
  • praca w sekretariacie poradni od 01.09.2022r.
  • praca przy monitorze i urządzeniach biurowych.
  • forma zatrudnienia: umowa o pracę z tym, że  pierwsza na okres 6 miesięcy.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny
  2. Curriculum vitae
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego
  4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
  5. Kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy
  6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – załącznik nr 3 do ogłoszenia.
  7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych- załącznik nr 3 do ogłoszenia.
  8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- załącznik nr 3 do ogłoszenia.
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska- załącznik nr 3 do ogłoszenia.
  10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych –(Dz. U. z 2019 r poz. 1781) - załącznik nr 1 do ogłoszenia.
  11. Oświadczenie o dobrowolności podania  danych osobowych- załącznik nr 2 do ogłoszenia.
  12. Wymagane dokumenty aplikacyjne, tj.: list motywacyjny należy opatrzyć klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Starostwo Powiatowe z siedzibą w Krośnie Odrzańskim w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530)”.
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Uwaga: w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego oraz skierowany zostanie przez pracodawcę na wstępne badania lekarskie do wskazanego lekarza medycyny pracy. Zobowiązany będzie także do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-07-11 08:00:00
b. Sposób:
a. Termin:
2022- 07-11  do godz.  8:00
 
Aplikacje, które wpłyną do Poradni po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
b. Miejsce i sposób:
1.    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej  w Krośnie Odrzańskim, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, 66-600 Krosno Odrzański ulica Piastów 10B.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane. Aplikujący może odebrać je osobiście w sekretariacie okresie do 30 dni po ogłoszeniu ostatecznych wyników rekrutacji. 
 
2. Na kopercie należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze  referenta” oraz nazwisko i imię, adres i telefoniczny numer kontaktowy kandydata.
3.   Złożone dokumenty będą badane pod względem wymagań formalnych. Oferty nie spełniające kryteriów wyszczególnionych w ogłoszeniu lub wpłyną po określonym terminie nie będą  poddawane dalszemu postępowaniu.
4.   Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
5.   Rozmowy kwalifikacyjne przeprowadzi komisja powołana przez dyrektora Poradni.
6.   Z przeprowadzonego naboru komisja sporządza protokół zawierający:
-   skład komisji, daty i miejsce posiedzeń,
-   wykaz nadesłanych przez kandydatów ofert, w tym informacje o ofertach spełniających kryteria,
-   informacje z przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych,
-   nazwisko i imię wyłonionego kandydata,
-   uzasadnienie wyboru,
-   podpisy członków komisji.
7.   Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:  https:bip.ppp.powiatkrosnienski.pl oraz na tablicy informacyjnej poradni.
8.   Po zakończeniu postępowania dyrektor Poradni dokona zatrudnienia wyłonionego w wyniku naboru kandydata zgodnie z wymaganymi przepisami prawa pracy i powyższą ofertą.
9. Zatrudnienie nastąpi z dniem 01.09.2022 r.

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w poradni  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony